Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

UPDATE: Onze winkel is geopend tijdens de normale openingstijden en ook onze klantenservice is bereikbaar zoals u van ons gewend bent. 

Door het coronavirus heeft onze bezorgdienst Post NL een beperking opgelegd m.b.t. het aantal pakketten dat wij kunnen versturen op 1 dag. Hierdoor kan het zijn dat uw pakket een dag later wordt verzonden!

 

- Wij vragen u om met niet meer dan 3 personen tegelijk naar de winkel te komen.

- U kunt ons helpen zaken nog beter te coordineren door het maken van een afspraak via 038-3762954 of te mailen naar [email protected]

- Daarnaast vragen wij u de regels op de deur en op andere plekken in onze showroom goed te lezen en deze na te leven en eventuele instructies van ons personeel op te volgen.

KLIK HIER VOOR ONS BELEID M.B.T. HET CORONAVIRUS

 

Heeft u een gebruikersvraag over uw Tyros of Genos keyboard? Dan verwijzen wij u graag door naar ons eigen Oostendorp Keyboard Forum en/of contact op te nemen met Yamaha Music Benelux.
Dit forum hebben wij speciaal opgericht voor u als gebruiker van deze keyboards.
Op dit forum zitten veel gebruikers met dezelfde interesse voor deze instrumenten, zij kennen de ins en outs van deze instrumenten.
U kunt eenvoudig een account aanmaken via de knop 'registreer'. Daar kunt u uw gegevens invoeren. Zodra dat is voltooid bent u officieel lid van het forum!
De kans is groot dat uw vraag al een keer gesteld is, alle eerder gestelde vragen zijn terug te vinden onder de verschillende kopjes.
Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u uw eigen vraag stellen. Dit kan door de knop 'Nieuw Onderwerp' te gebruiken. Dan kunt u daar uw vraag of tip toelichten.
Doorgaans wordt er heel actief gereageerd op ons forum. De meeste vragen worden binnen twee dagen beantwoord.

Heeft u een vraag over garantie of inruil van uw Tyros of Genos? Dan kunt u hieronder contact opnemen met onze klantenservice.


 

Contactformulier


Tip: als u binnen enkele dagen geen reactie van ons ontvangt, dan kan het zijn dat het antwoord tussen de ongewenste mails terecht is gekomen.

Uw instrument aan ons verkopen? In principe ruilen wij alleen instrumenten in op een ander instrument. Voor akoestische piano’s en vleugels kunt u ons gegevens en foto’s mailen naar [email protected]muziek.nl als het één van deze merken betreft met een bouwjaar van na 1960: Sauter, Schimmel, Steinway & Sons, Grotrian Steinweg, Seiler, Petrof, August Förster, Scholze, Ibach, Yamaha, Bechstein, Pleyel, Feurich, Weiss, Gaveau, Weinbach, Zeitter & Winkelmann, Wilhelm Steinberg, Haegele, Blüthner, Pfeiffer, May, Euterpe, Steingreaber)

Afspraak maken voor product:
Petrof P 173 Breeze PE messing vleugel
Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Typ hieronder de letters en cijfers

CONTACTGEGEVENS

Afbeeldingsresultaat voor symbol music Showroom: Stationsweg 1, 8091 AA Wezep (U kunt gratis gebruik maken van onze oplaadpaal voor uw elektrische auto)

Afbeeldingsresultaat voor symbol phone Bellen: 038-3762954

Afbeeldingsresultaat voor whatsapp symbool op website WhatsApp: 06-30084716 (alleen Whatsapp, bellen via dit nummer niet mogelijk)

Afbeeldingsresultaat voor symbol mail Mailen: [email protected]

Afbeeldingsresultaat voor symbol live chat Chatfunctie: Voor direct contact kunt u gebruik maken van de chatfunctie. Deze is vaak beschikbaar tijdens kantooruren en staat rechts onderin uw beeldscherm.

Overige bedrijfsgegevens

IBAN-nummer: NL26 ABNA 0486 4813 79
Kvk-nummer:
08176600
BTW-nummer:
8195.19.376.B01

 

Openingstijden

Maandag 13:30 - 17:30
Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag 10:00 - 17:30
Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 17:30
Zaterdag 10:00 - 17:00
(klantenservice gesloten)
Zondag

altijd gesloten

 
Andere tijden op afspraak mogelijk! Mail of bel ons voor een afspraak buiten onze openingstijden.

 

Feestdagen / afwijkende openingstijden

Maandag 13 april 2e Paasdag - 10.30 -17.00
Maandag 27 april Koningsdag - 10.30 -17.00
Dinsdag 5 mei Bevrijdingsdag - 10.30 -17.00
Donderdag 21 mei Hemelvaartsdag - 10.30 -17.00
Maandag 1 juni 2e Pinksterdag - 10.30 -17.00
Zaterdag 26 december 2e Kerstdag - 10.30 -17.00
Donderdag 31 december Oudjaarsdag - 10.00 -17.00


Wilt u ons bezoeken op een zaterdag? Let op!

Wij nemen graag de tijd voor u! Op zaterdagen tussen 12:00 en 15:00 uur is het vaak druk. Als u in de gelegenheid bent, adviseren wij u buiten deze tijden onze showroom te bezoeken. U bent van harte welkom!


Showroom bezoeken

Bij ons beleeft u muziek, wij willen dat u als klant met een goed gevoel onze winkel uitgaat. De service richting de klant en de passie voor muziek staan bij ons daarom centraal. Mocht u na uw aankoop vragen hebben, dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen zodat wij u kunnen helpen.

Wij hebben niet alleen een webshop, maar ook een fysieke winkel. Bij ons kunt u terecht wanneer u advies wilt over de aanschaf van een instrument. Ook kunt u verschillende instrumenten vergelijken en bespelen om zo, onder het genot van een kopje koffie, tot een juiste keuze te komen. Wij hebben een eigen parkeerplaats voor onze bezoekers vlak achter de winkel. Wanneer u uw keuze heeft gemaakt, en een product heeft aangeschaft, kunt u dit in de meeste gevallen meteen ophalen in ons magazijn. Hierdoor kunt u uw instrument gelijk meenemen naar huis en meteen beginnen met spelen!



Routebeschrijving

Ik kom met de auto

Oostendorp Muziek vindt u op 500 meter vanaf de A28. Tevens zijn wij vanuit de richting Heerde (A50) makkelijk bereikbaar, daar wij aan de doorgaande weg in Wezep zitten. Gratis parkeren kunt u op ons eigen terrein.

Stationsweg 1, 8091 AA WEZEP.


Ik kom met de trein

Oostendorp Muziek ligt ongeveer 1,5 km van treinstation Wezep. Dit kunt u te voet afleggen door de Stationsweg af te lopen, maar er is ook de mogelijkheid dat we u van het station ophalen. Als u hier gebruik van wilt maken, kunt u telefonisch contact met ons opnemen.


Ik wil een instrument uitproberen

Wilt u een specifiek instrument uitproberen in de showroom? Dat kan! U kunt bij het product zien of deze opgesteld staat in de winkel.

Mocht dit niet het geval zijn, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen er dan voor zorgen dat het product (indien voorradig) alsnog opgesteld gaat worden en kunnen een afspraak voor u maken. Wanneer u een afspraak maakt, weet u bovendien zeker dat er een specialist aanwezig is die u te woord kan staan.